Blog

Egy prémiumot mindig a felső polcra tegyél – avagy a Krea-Wood így jutott ki Amerikába

2021.08.12 06:05
Egy prémiumot mindig a felső polcra tegyél – avagy a Krea-Wood így jutott ki Amerikába

„Senki sem viszi?” „Túl drága?” Egy márka, ami egy itthoni hobby bolt legalsó polcaid vegetál, mint egy szobanövény; az Amazonon viszont elsöprő sikert arat. A Krea-Wood folyamatosan alkalmazkodik a helyzetekhez a piacismeretek alapján, mindezt úgy, hogy minőségben (alapanyagok, kivitelezés, technológia) egy cseppet sem hagy alább. Ismerd meg a Krea-Wood-ot, amire a külföldi piac reflektort állított.

 

 

Amikor megszületik egy márka a fejünkben, szeretnénk, hogy a fejlődés a küszöbünkre lépjen, maradásra készen.

A kezdeti nehézségek viszont gyakran a káosz és kimerültség retardált mértani sorozatát képes előállítani.

Figyelni a piacot, az igényeket, kitartani a minőség és szívvel készült termékek elve mellett olykor óriási lépések megtételéhez vezethet: szerintünk ezek a pillanatok azok, amikor nagyon közel kerülhetünk a legigazibb önmagunkhoz.

Bizonyos élethelyzetek olykor a fák törzsének nyikorgó hangjához hasonlíthatóak, mint amikor a vihar előtti csendet szemléled.

Ott, akkor tudod, hogy valami változni fog.

A márkaépítők nagy része ezért elmondhatja, hogy nem csak önmagában a márkasztori létezik. Ennél több áll történetként mögöttük.

Az oda vezető út minden pora, göcsörtös útszakasza; a márka előzményei, előző üzleti próbálkozásai és talán az is, hogy mit is kezdjen önmagával.

Belevág dolgokba, keresi a helyét.

Majd hirtelen valami flowba hozza az embert. Nem valami természetfeletti vagy a képregényekben látott Pókember-szerű dolog, hanem egy belső motiváció, ami egy bizonyos irányba hajt, akár észrevesszük, akár nem.

Ekkor elindul bennünk valami, amit, ha megcsinálunk, az egyéniségét hozza magával.

Hajt a belső tűz, főleg, ha tetszik másnak is. De olykor bizonytalanok is vagyunk, főleg még az elején.

Ez hatványozottan igaz, ha negatív a (hamis) kritika, a küldetésünk irányába.  Mégis, erőt veszünk és készek leszünk arra, hogy felgyűrjük az ingujjunkat, majd két lábbal nekiálljunk nyomni a gázt afelé, amivel nyomot hagyunk magunk után.

A Krea-Wood is így volt ezzel (és azt hiszem még most is így vagyunk vele).

Emiatt születhetett meg a márka.

Krea-Wood ékszertartó-fa

Kézzel és szívvel készített.

Magyarországról az amerikai piacra – avagy sose tegyél értéket az értéktelen közé?

Ha éreztél már hasonlót, mint amit fent említettem, igen, akkor lehet, hogy te is egy lökésnek élted meg ezt a gondolatot, ami arra ösztönöz, hogy lépj egyet előre.

A céjaid felé.

Amikor belefogtunk a Krea-Wood márkába leginkább az inspirált minket, ahogyan itthon a kereskedők álltak a termékekhez.

Vagyis inkább ahogy nem álltak hozzá.

Sajnos Magyarországon még gyermekcipőben jár a valóban egyedi és értékes kreatív termékek marketingje.

Az offline boltokban legalábbis.

 

"Túl drága, ide az olcsó dolgok kellenek, ezt nem tudom eladni"

"Még az előzőt sem adtam el, nem kérek..."

 

Valójában a vásárló dönti el mindig, hogy neki mi a drága és mi mit ér meg neki.

Van, akinek egy dolog akár a spórolást is megéri, ha az óriási érték vagy segítség. Mégis számos kereskedő úgy érzi, hogy teljesen ki van szolgáltatva a piacnak és lehetetlenség lépést tartani vele.

 

  • Csak azt látják, hogy a konkurensek elhalmozzák az ügyfeleket olcsó termékekkel (külföldi „occó” árukkal), ezért majd tőlük is csak az olcsót követelik az emberek.

  • A vásárlók annyi helyről válogathatnak, hogy csakis az árakkal tudnak megbecsültek lenni.

  • A prémium termékeket eldugva vagy elrejtve az olcsó, részleteiben és elkészítés folyamatában minőségileg visszamaradottabb társai mellé helyezni? Nos, lényegében megkülönböztethetetlenné teszik.

 

Szóval, akik nem veszik komolyan a piacot és a vásárlóikat, ott az olcsóság a "divat". Elvük pedig: "Mert ide az olcsó dolgok kellenek."

Mégis, az ilyen „olcsó termékektől” hemzsegő piacon is vannak olyanok, akik sikerrel tudják venni az akadályokat és sikert sikerre halmoznak minden körülmény dacára.

Akár online képesek eladni a termékeiket, olyan platformokon, mint az Amazon vagy az e-Bay.

A Krea-Wood is erre a forradalmi útra lépett.

Úgy véljük, fontos, hogy ismerjük a piac valódi működését.

Mert a piac gyakran a felszínen teljesen mást láttat, mint ami a valóság. A Krea-Wood célja, hogy valóban azt adja a piacnak, amire neki VALÓBAN szüksége van.

Ehhez pedig előszeretettel használja az edukáció eszközét is.

Megmutatjuk az igényes és igénytelen kivitelezés közti különbséget. Azt, hogy mi a különbség egy csiszolt és égésnyomoktól mentes vagy a lézervágás után égetve hagyott felület között.

Készülnek a Krea-Wood kapszulatartók

 

Megmutatjuk azt, hogy miként fest, ha egy rajzolt motívumnál a lézer irányváltásnál egy pontot hagy maga után (és milyen az, amikor nem). Olyan ez, mint amikor tollal húzunk egy vonalat és közben megállunk; majd folytatjuk, de a toll ekkor már egy tintapontot hagy maga után (nem egy esztétikus látvány, mégis számos minőségileg kifogásolható termék velejárója a piacon).

 

Megmutatjuk, hogy minden Krea-Wood termék le van lakkozva egy speciális lakkal. A festés után is.

Ettől lesz kismértékben vízálló, tehát egy nedves ruhával kényelmesen át lehet törölni, cseppmentesen, miközben nem okoz kárt a folyamat a fában.

A legtöbb piaci termék mögött nem áll formatervező vagy grafikus, csupán az internetről jönnek a grafikák; a letölthető ingyenes oldalakról.

A Krea-Wood termékeit viszont grafikusok álmodják meg. A felületek csiszoltak, égésnyomoktól mentesek. Nemcsak termékeket álmod és gyárt le, hanem márkát is épít.

 

A Krea-Wood ötletel, rajzol, tervez. Tudatosan.

Elérkeztek azok a pillanatok, amikor elég volt

A Krea-Wood az internet mezejére lépett.

Akkor jött az Amazon ötlete és úgy általában a webshopon történő eladás lehetősége.

Azóta rengeteg visszajelzés jött, hogy jó úton járunk. A Trustindex-es visszajelzésekből is világosan látszik.

A visszajelzésekből az igényesség, a kifinomultság, a tárgyak használhatóságának jellemzőit szokták kiemelni. Képen: Krea-Wood szemüvegtok

Ötletességük mellett esztétikusak, használhatóságuk és élettartamuk pedig szintén mellettük szóló érvként szokták felhozni.

Fiatalos, vidám, színes, pozitív kommunikációt álmodtunk meg, mert a Krea-Wood a természetességről, a változatosság pezsdítő élményéről és a kézműves, szívvel készült aprólékos munkáról szól.

Az alkotásról.

A tartós, erős és finom termékek vonzzák a "külföldi márkákat is"

Ma már elmondhatjuk, hogy leginkább a neten találnak a brandre.

Többen az Amazont említik.

Mostanában több amerikai cég is megkeresett minket, hogy forgalmazná több piactéren a márkát.

Amerikában teljesen megszokott, hogy a netes kereskedők ezeken a felületeken értékesítenek.

Ezek a cégek új, kiváló minőségű márkákat keresnek értékesítési platformjaik és különböző nagy cégek számára – ilyen nagy cégek például az Amazon, eBay, Walmart, Sears, Wish és a többi.

Ma a Krea-Wood előtt tulajdonképpen megnyílt a lehetőség, hogy akár kiskereskedelmi partnerekkel együttműködve adja el a termékeket, akik erőforrásaik felhasználásával növelik a Krea-Wood népszerűségét.

Miközben ezeken a kontinenseken rengeteg jó és ötletes brand van, minőségileg is értékeket hozva, ötletes gyártókkal, tehát nehezebb is kitűnni. Ezért büszkék vagyunk az elért sikerekre.

 

Az első külföldi vásárló, aki megkereste a Krea-Wood-ot az Alibaba-n keresztül, egy amerikai cég volt. Bérgyártásban gyártottunk neki fülbevalókat.

 

Az Amazon európai piacterein (Amazon.co.uk, Amazon.de, Amazon.fr, Amazon.it és Amazon.es) forgalmazva a márkát több mint 6000 terméket adtunk el.

Ezt a számlázó programból tudjuk.

Ez a 6000 termék leginkább Nyugat-Európa országaiból áll össze. Norvégiától Portugáliáig, Máltán keresztül. Svájc és Finnország kivételével az összes nyugat-európai országba eljutott már a márka.

Az Amazon európai piacterein 3 év alatt 23 országba jutottunk el, itt az egyik legnépszerűbb és legkelendőbb termékünk a stencilsablonunk.

A stencilsablon gyártását egy fél éves kutatás előzte meg.

Pontosan azért, hogy megtaláljuk azt az anyagot, ami nem ázik át, nem hullámosodik, ellenáll a különböző festékeknek és hígítóknak és nem szakad el.

A tesztelését néhány kreatív-hobby bolttulajdonos vállalta, a sokadik próbát követő pozitív válasz után fogtunk csak bele a gyártásba.

A sablonok festékállóak, vízállóak, hígítóállóak, nem hullámosodnak. Tehát moshatóak és gyakorlatilag végtelenszer felhasználhatóak.

Egyszer veszed csak meg.

 

Egyik vásárlónk több mint 20db stencilsablont rendelt egyszerre.

 

Amikor 10 ezer forint egy termék, de még 8 ezerért haza is viteted?

Úgy érezzük, néha olyan lehetetlen dolgokat tudunk összekombinálni, amiről mindenki azt mondja, hogy "Nailyennincs" – mi pedig megmutatjuk, hogy mégis lehetséges.

Ciprusról például teásdobozt rendeltek tőlünk, melynek értéke 27GBP vagyis több mint 10 ezer forint volt, mégis 8 ezer forintért még haza is vitették.

 

A Krea-Wood azoknak való, akik nem árat vásárolnak, hanem árut (értéket). Akik látják a különbséget a gagyi és az értékes között.

Képen: Krea-Wood telefontartó-állvány

 

 

Kortól függetlenül.

Ők az egyhangú, ötlettelen használati tárgyak helyett formabontó, de letisztult, funkcionális eszközöket tarthatnak a kezükben.

Ez nem egy "konfekció".

 

Hanem alkotások, melyek szellemi munka termékei, szívvel készülnek. Mert a jót, a minőségit csak egyszer kell megvenni. A gagyit többször.

 

 

Ezt bizonyítja a vásárlók „leleményessége is”.

2019 tavaszán technikai okok miatt elérhetetlenné vált a márkánk az Amazonon, egy olaszországi hölgy lenyomozta a Krea-Wood elérhetőségét és írt egy e-mailt nekünk közvetlenül, hogy szeretne vásárolni két darab ékszerfát, mert az Amazonon nem tudja megvenni.

2018-ban pedig egy spanyol hölgy szerette volna Madridban megvenni a fehér mágneses szemüvegtokot egy offline boltban, ahol meg is tudná nézni. Őt az Amazonra irányítottuk.

Mindkét esetben megtettünk mindent annak érdekében, hogy vásárlónk végül megkapja azt, amit annyira szeretne. A Woow-érzést.

A Krea-Wood büszke az elért sikerekre. Tudjuk, hogy a legtöbb ismert márka úgy kezdte egykor, ahogy mi. Ült vasárnap délután 15.44-kor a laptopja előtt és dolgozott. Tervezte a márkája jövőjét.