Blog

A gemkapocs-sztori és egy márka őszinte vallomása

2021.09.02 17:58
A gemkapocs-sztori és egy márka őszinte vallomása

A megszokotthoz és az állandósághoz nem szükségeltetik energiát igénylő izzasztó munka, sem változás. Talán ez is az oka, hogy a bevált szokásokat gyakran őrizgetjük gondosan akkor is, ha eredménytelenek, már poshadtak.

A céljainkat legtöbbször nem azért nem érjük el, mert nem teszünk értük semmit, hanem azért, mert nem teszünk értük rendszeresen következetes lépéseket. Újabbat és újabbakat. Ezért csak jönnek a megakadások, a konfetti-zárpor helyett pedig marad nekünk a környezeted kishitűsége, akik a saját félelmeiket ránkvetítve próbálnak visszahúzni. De honnan tudjuk, hogy jó úton járunk?

A gemkapocs-sztori és egy márka őszinte vallomása.

 

 

Minden márkaépítőnek megvan a maga sztorija, ami nem kifejezetten a terméké, hanem önmagáé.

Vannak előzményei, előző üzleti próbálkozásai, szárny-próbálgatásai és talán az is, hogy mihez is kezdjen önmagával.

Belevág dolgokba, keresi a helyét, amíg valami meg nem fogja és el nem indul benne valami. Majd megcsinálja, az egyéniségét adja hozzá és örül, ha tetszik másnak is. De mellette bizonytalan is, főleg az elején.

Legfőképpen akkor, ha negatív a (hamis) kritika.

Létezik egy sztori, a gemkapocs-stratégia története, mely mindig is megragadott.

Mert amikor végignézel egy márka történetén, akkor különlegesnek látod, ez pedig nem csak egy jól-hangzós frázis.

 

Minden márkasztori mögött létezik olyan egyedi kiválóság, amivel a megfelelő közegben elfoglalhatja a világot!

 

A legtöbb márkasiker mögött pedig sokszor nem luxusverdák és divatos sztár-kvalitások állnak – hanem gyakran kezdetben egy emeletes panellakás, családi megtakarítások és sokak szemében a legunszimpatikusabb vagy legröhejesebb tulajdonságok sora.

Utóbbiak csodafegyvernek bizonyulnak.

Olyan egyedi kihívások sora, melyekkel új ajtókat nyithat meg.

Mert nemcsak azon gondolkodik, hogy mit csináljon, ami nem untatja, viszont szívesen csinálja; de rájön végre arra is, hogy mivel hagyhat nyomot maga után, mert már kisiskolás kora óta tudja, hogy más, mint a többi gyerek.

Ezt ugyan nem tudja megfogalmazni, csak érzi.

Ekként született meg a Krea-Wood márka is, ami egy itthoni hobby boltban a legalsó polcokon vegetál csupán, mint egy szobanövény; az Amazonon viszont elsöprő sikert arat.

Ami folyamatosan alkalmazkodik a helyzetekhez a piacismeretek alapján, mindezt úgy, hogy minőségben (alapanyagok, kivitelezés, technológia) nem hagy alább.

Pont azzal a pozitív daccal és kitartással, mint amit a gemkapocs-sztori is képvisel.

 

Nem csak a levegőbe beszélek, mi ez a gemkapocs-sztori?

 

„Mert neked könnyű” – mondogatják sokan.

Mi a valóság?

Ha benéznél a színfalak mögé, verejtékes munkát, átugrandó tüzes karikákat, kihívások sorát látnád.  Emberek kitartó munkáját, amihez nem háromszor, hanem száz harmincszor futottak neki.

Minden perc és helyzet egy lehetőség.

Amiben meg kell küzdeni a környezet beakadt lemezként ismételgető szokásaival is: maradj a „biztonságos zónában”, a járt úton. Hiszen ez már működik.

Ha én így teszek, a Krea-Wood sosem születik meg.

Mindig is megérintett a 23 éves Trent Dyrsmid zöldfülű bróker története:

 

1993, Abbotsford, Canada.

Első nap a bankban. Egy kisvárosban.

Trent kirívó példa lett a munkahelyén – egy fura, nevetséges szokással.

A gemkapocs-stratégiával.

 

 

Trent minden reggel úgy ment be dolgozni, hogy volt egy szokása: kitett két befőttesüveget az asztalára.

Egy üreset, a másikban meg pontosan 120 gemkapoccsal teli üveget.

Ezt a gemkapcsos üveget minden reggel kiborította és leszámolta a gemkapcsokat. Majd felvette a kagylót és hívott egy potenciális ügyfelet (hiszen el akart adni egy rakat részvényt).

Minden hívás befejeztével átrakott egy gemkapcsot a teli üvegből az üresbe. Mindaddig, amíg az adott napon el nem fogyott mind a 120.

Tehát telefonált, beszélt, letette, majd áthelyezett egy gépkapcsot.

 

A környezete reakciója pedig minderre?

„Nem normális.”

„Ilyen nincs.”

„Teljesen bekattant.”

 

A napok múlásával végül mindenki belátta – Trent kitartása meginoghatatlan és kicsit sem fázik a pozitív makacsság magaslatán; nincs olyan, hogy egy nap maradna egyetlen gemkapocs is.

18 hónap múlva Trent üzleti könyve 5 millió dolláros bevételre nő. 24 éves korára 75 000 dollárt keresett. 46800 gemkapoccsal, később 5millió dollárral több volt a cég számláján, mint a kitartó szokása előtt.

Mi volt Trent sikerének titka?

Kompromisszumképtelenül, kitartóan ragaszkodott a szerinte kifogástalan szokásához, elvéhez – és beérett a gyümölcs.

A siker gyakran annak az eredménye, hogy újra és újra elkötelezzük magunkat az alapok mellett.

 

Amikor nem elég a célok kitűzése?

 

A Krea-Wood nemcsak vadul tűzi ki a nagy elhatározásait – de kitartó is az elveihez.

Készített magának saját gemkapocs-stratégiát!

Túlmerészkedett a klasszikus értékesítési felfogáson, a komfortzónán túlmerészkedett és bevállalt egy adag non-konformista rizikót is.

Az elakadásokban, habár olykor megérzi a félelem szagát, nem ül le kétségei lombos fái közé siránkozni. Talán te is tudod, hogy amikor bennünk van valami, ami nem bontakozhat ki, frusztrációt okoz bennünk.

Amikor nyikorogva, elakadásokkal mennek a dolgok vagy kudarcok érnek egy cél felé vezető úton; rengetegen arra a következtetésre jutunk, hogy ez

 

nem

feltétlenül

a mi

utunk,

amin járunk.

 

Pedig gyakorta közel sem erről van szó. Jó úton járunk.

A Krea-Wood folyamatosan figyeli a piacot, az igényeket. Kitart a minőség és szívvel készült termékek elve mellett.

Amikor belefogtam a Krea-Wood márkába leginkább az inspirált, ahogyan itthon a kereskedők álltak a termékekhez.

A prémium termékeket eldugva vagy elrejtve az olcsó, részleteiben és elkészítés folyamtában minőségileg visszamaradottabb társai mellé helyezni? Hm. Nos, lényegében megkülönböztethetetlenné teszik őket.

A Krea-Wood célja, hogy valóban azt adja a piacnak, amire neki VALÓBAN szüksége van.

Ehhez pedig előszeretettel használja az edukáció eszközét is.

Amióta az online felületre léptünk, rengeteg visszajelzés jött, hogy jó úton járunk. (Különösen az Amazon felületén tapasztalt sikereink után).

A Krea-Wood kommunikációja éppen ezért fiatalos, vidám, színes, pozitív. A természetességről, a változatosság pezsdítő élményéről és a kézműves, szívvel készült aprólékos munkáról szól.

 

A külföldi sikerekről itt olvashatsz bővebben.

 

A Krea-Wood azoknak való, akik nem árat vásárolnak, hanem árut (értéket). Akik látják a különbséget a gagyi és az értékes között.

Kapunk-e negatív visszajelzést?

A régi, poros, változtatni nem akaró értékesítési vénával megáldott értékesítőktől igen, megesik. Minden terv esetében számolni kell azzal, hogy rengeteg ellenszél fog jönni felénk.

DE mivel a sikeres emberekben mindig is ott az alázat és a tisztelet; ezért a siker érdekében a Krea-Wood is törekszik a vásárlói felé mutatott alázatra és tiszteletre.

Többek közt azzal is, hogy egyes élethelyzetekben több energiát tesz bele dolgokba.

Ezért fordulhat elő, hogy a Krea-Wood inkább vár két hónapot, minthogy egy kifogásolható minőséget helyezzen egy termékre. Így esett meg velünk a legújabb termékünk, a bankkártyatartó tervezési és gyártási kivitelezésének kihívása is.

A Krea-Wood igyekszik olyan termékkel állni elő, ami tényleg hasznos, látványos, esztétikus. Benne van az odafigyelés, a kifinomultság, a stílus, az ízlésesség és a maximális odaadás.

Csakis magas minőségű, tartós, erős és finom anyagokban gondolkodik. Az igényes, nemes tölgyfából készült Krea-Wood termékek a teljes egészében Magyarországon készült termékek sorát gyarapítják.

Minden újabb termékünk egy szakmai kihívás és minden termékkel történetet írunk. Egyedit gyártunk. Kézműveset. Magyart.

 

Úttöröknek lenni a természetességben. Ez a mi gemkapocs-stratégiánk.

 

Szeretnénk elérni azt, hogy Magyarországon is nagyobb igény legyen a különleges és egyedi tervezésű, magas minőségű anyagok és letisztult formavilágú termékekere.

A mi munkánk Rólad szól. Tekintsd meg őket itt.